Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 3

1 2 3
Forum Affärsidéer

Ideér sökes, kapital finnes

Inlägg 11 av 24

2006-11-07, kl 18:25

username

Valter
Hall

Inlägg: 12

Det skulle man inte.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 24

2006-11-10, kl 16:13

username

Medlem
#49741

Inlägg: 2

Hej!

Den verksamhet jag tänkt starta är i behov av kapital, men jag hade i och för sig först tänkt hitta en kompanjon för att ta ett steg till innan vi letade riskkapital, men är Du intresserad är Du välkommen att höra av Dig på [email protected]. Se mitt inlägg i detta forum under rubriken "Kompanjon sökes".

Mvh Per Karlbom

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 24

2006-11-14, kl 21:53

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 5

Yes,en grym investering som ger avkastning för resten av ditt liv!
Det måste vara århundradets bästa affärside,allt är perfekt: Produkt--Timing---Avkastning
Maila mej på  [email protected] elle ring på 073-5887456

Med vänlig hälsning
Bo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 24

2006-11-16, kl 13:40

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 10

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 24

2006-11-18, kl 23:55

username

Peter
Le

Inlägg: 16

Peter Söderström: Ja som rubriken lyder. Sitter på lite kapital just nu. Någon som har en idé om vad ska göra med det kapitalet? Alltid varit sugen på egen firma men ej kommit till skott. Läst en hel del om hur man startar eget har jag gjort. Är det nån form av import man ska satsa på? Telemarketing? Hyra ut utländsk arbetskraft? Tips eller sammarbetsförslag mottages gärna.

Mvh Peter
Hejsan, jag söker en kompanjon, hör gärna av dig så kan vi talas vid. på denna mail adress. [email protected] / mvh Peter Le

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 24

2006-11-18, kl 23:55

username

Peter
Le

Inlägg: 16

Peter Söderström: Ja som rubriken lyder. Sitter på lite kapital just nu. Någon som har en idé om vad ska göra med det kapitalet? Alltid varit sugen på egen firma men ej kommit till skott. Läst en hel del om hur man startar eget har jag gjort. Är det nån form av import man ska satsa på? Telemarketing? Hyra ut utländsk arbetskraft? Tips eller sammarbetsförslag mottages gärna.

Mvh Peter
Hejsan, jag söker en kompanjon, hör gärna av dig så kan vi talas vid. på denna mail adress. [email protected] / mvh Peter Le

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 24

2006-11-20, kl 07:05

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 5

Hejsannch tänker du dej?



Mvh/Bo

073-5887456

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 18 av 24

2006-11-20, kl 07:46

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 5

Hejsan!

Vilken branch tänker du dej? Jag ahr en lysande ide!

Ring mej

073-5887456



Mvh/Bo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 19 av 24

2006-11-20, kl 14:13

username

Medlem
#49499

Inlägg: 3


Vi har flera  förslag kan du komma och lyssna på Ekobankens VD på trsdag. Jag skickar inbjudan nedan. Vi  vill gärna samarbeta med er kontakta oss.

MV

Harege Leikun.


Vill du bli företagare och driva olika egnaverksamhet ?
Vi har möjligheten.
För mer information är du välkommen till Kultur Centrum, Pyramid vägen 7, Pendeltåg Solna Station Torsdagen den 23:dje November  kl. 18.00 och lyssna på Ekobankens VD Annika Lauren och experter om kooperativa idéer.
 
Välkomna Alla som vill samarbeta med oss
 
” Nu  ska vi utveckla oss  ”    Hur ?
 
Från förening till företag.
Från enskildfirma till Aktiebolag.
Från  Aktiebolag till  kooperativ- bolag
 
Tillsammans kan vi äga stora bolag som vi kan stirra och förbättra flera olika smälls situation omkring oss.
 
Vi samarbetar med   Ekobanken som ägs av alla medlemmar.  Vi alla kan äga banken tillsammans.
 
Kontakta oss. Kultur Centrum
            Pyramidv 7, 169 56 solna
  Tele 08 278757,  073- 90 44 687
 
 
 
 
 
 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 20 av 24

2006-12-20, kl 21:27

username

Medlem
#45773

Inlägg: 7

Peter Söderström: Ja som rubriken lyder. Sitter på lite kapital just nu. Någon som har en idé om vad ska göra med det kapitalet? Alltid varit sugen på egen firma men ej kommit till skott. Läst en hel del om hur man startar eget har jag gjort. Är det nån form av import man ska satsa på? Telemarketing? Hyra ut utländsk arbetskraft? Tips eller sammarbetsförslag mottages gärna.

Mvh Peter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 3

1 2 3