Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 3 av 3

1 2 3
Forum Affärsidéer

Ideér sökes, kapital finnes

Inlägg 21 av 24

2006-12-20, kl 21:29

username

Medlem
#45773

Inlägg: 7

Peter Söderström: Ja som rubriken lyder. Sitter på lite kapital just nu. Någon som har en idé om vad ska göra med det kapitalet? Alltid varit sugen på egen firma men ej kommit till skott. Läst en hel del om hur man startar eget har jag gjort. Är det nån form av import man ska satsa på? Telemarketing? Hyra ut utländsk arbetskraft? Tips eller sammarbetsförslag mottages gärna.

Mvh Peter
Hej jag er Kock och min affärsidee er att öpna det första Trident Grillspett bar
med konzept "Low fat food", ekolokiskt och lokal kött , fisk och grön produkter i högt Kvalitet.
Fokus er en roterande grill som er rökfritt och kan griller 200 spettar (1 port.ca 170gr ) i 1 timmar.Beräknad omsättning(exkl.moms) 4.670,000Kr per år.Jag söker affärspartner att utveckla konzeptet
Mitt mål er drivar firsta "Hälsosamt fast food "inom branchen.
kontakt  mig gärna via mail för mera info : [email protected]

mvh Toni

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 22 av 24

2007-01-10, kl 23:19

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 4

Hej Peter,

Jag och min partner driver ett företag som utvecklar, etablerar och expanderar affärskoncept. Har ett flertal utvecklingskoncept, 2 aktivt etablerade, varav ett av dessa just nu etableras även i Danmark och Finland. Ta en titt på våra site www.coreeye.com och finner du det av intresse är du aöötid välkommen att kontakta mig.

Med vänliga hälsningar
Jan Thyssen
CoreEye AB
070 760 7667

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 23 av 24

2007-01-11, kl 07:16

username

Medlem
#50146

Inlägg: 4

Oj vad många svar.

Jag har någonting som kan vara intressant. Det har inget med min egen verksamhet att göra utan är en annan grej.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 24 av 24

2007-01-23, kl 12:27

Delgad

Delgad

Inlägg: 21

Sjukt bra idè kontakta mig behöver inte mkt pengar!

[email protected]
/Johan

/Delgad

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Sida 3 av 3

1 2 3