Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Vad kan man sälja?

Inlägg 1 av 11

2012-02-06, kl 20:02

Stenåldersgatan 25

Stenåldersgatan 25

Inlägg: 33

Vad kan man sälja?

Hej!

Det är så att mitt största intresse är att syssla med försäljning utav produkter och jag har haft bra framgång som ansvarig länsförsäljare inom Östergötland.

Min fråga till er är om det finns någon som kan ge tips på vad man kan sälja för produkter/tjänster eller om det är någon som behöver en bra försäljare med bred erfarenhet här?

Alla svar tas emot tacksam :)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 11

2012-02-06, kl 22:31

vitorm

vitorm

Inlägg: 58

Hej! Du är förmodligen väldigt övermeriterad för det här. Men det skadar inte att göra ett försök. Om det inte är intressant för dig kanske det är någon annan som kontaktar mig.

Vi på vitorm skulle absolut behöva en försäljare. Vi har dock ingen omsättning att tala om än. Vi skulle omöjligt kunna betala ut en fast lön. Men något i stil med att man får 20-30% av det man säljer för skulle absolut vara aktuellt.

Produkten, eller tjänsten rättare sagt är ett slags affiliatenätverk inbyggt i en bloggportal. Alla företag jag har varit i kontakt med har varit väldigt positiva. De flesta har dock nekat eftersom de tyckt att vi är för små.

Om det här skulle vara intressant för någon. Tveka inte att kontakta mig på [email protected] eller här på startaeget.se.

http://www.vitorm.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 11

2012-02-07, kl 12:48

LRConsulting

LRConsulting

Inlägg: 3

Hej.
Arbetar som konsult åt olika företag inom EU. Åt kundens räkning söker jag företag/personer som är intresserade av att importera redan kända produkter som ännu inte finns på den Skandinaviska marknaden.
De aktuella produkter för närvarande är:
Handtillverkade tofflor i läder eller fårull
Soffor/bäddsoffor
Badrumsmöbler (finns till en viss del redan i Sverige)
Ekologiska lastpallar (denna produkt finns redan i Sverige och används av IKEA)
Italienskt kvalité vin
Italienska delikatesser.
Vi söker endast samarbetspartners som vill på egen hand importera och sälja som grossister eller detaljhandel.
Om du vill veta mer kontakta mig per mail eller ring 076 852 44 44
Robban

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 11

2012-02-07, kl 15:45

daniel234

daniel234

Inlägg: 78

du kan kontakta mig om du är intresserad an annonsförsäljning med riktigt bra provision.

[email protected]

www.Trendystuff.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 11

2012-02-12, kl 15:33

jespercoorell

jespercoorell

Inlägg: 14

Hej!

Jesper Corell heter jag har precis startat ett säljföretag.
Vi jobbar idag med företag som Linas matkasse, storsdad osv.
Vi har en riktigt bra produkt. Och om du vill utvecklas som människa och karriärmässigt så har jag något du kommer tycka är roligt.
Detta är en väldigt enkel produkt som du förmodligen redan idag är väl medveten om hur det fungerar. Om du är duktig så är en lön på 35-50 000 inga större problem!

Hör av dig till mig om det låter intressant.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 11

2012-02-20, kl 17:39

lisen123

lisen123

Inlägg: 109

Hej!

Gäller detta överalt?

Är från Stockholm.
Bor i Dalarna i Leksand.
Mvh Peter Hagen. På återhörande!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 11

2012-02-21, kl 11:36

TereseAnn

TereseAnn

Inlägg: 2

Hejsan!

Jag har produkter som dubbelvikta kort samt canvastavlor som jag söker säljare till eller kompanjon för att vidareutveckla mina produkter! Alla motiv är egen producerat.

Hör gärna av dig så kan jag berätta mera:)

[email protected]

http://www.tereseann.se/

mvh Terese

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 11

2012-02-21, kl 12:54

moemoe

moemoe

Inlägg: 90

Jag har en produkt som är väldigt lättsåld och kan säljas hemifrån med säljare under sig om man har flera som vill sälja eller ätt man själv säljer och sedan tillsammans med oss startar ett call center .

Maila till [email protected] för mer information.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 11

2012-02-26, kl 21:44

annali

annali

Inlägg: 5

Hej!
Jag marknadsför ett företag med unika produkter och söker nu positiva och drivna personer till mitt team. Hör av dig till [email protected] Kanske är detta något för dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 11

2012-02-27, kl 17:02

lisen123

lisen123

Inlägg: 109

Hej!

Vad rör sig det hela om?

Mvh Peter Hagen. På återhörande!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2