Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 3 av 3

1 2 3
Forum Webb & E-handel

Vad tycker ni om nya webbshoppen - Billiga Apan

Inlägg 21 av 24

2012-04-23, kl 08:04

Jimmit

Jimmit

Inlägg: 11

Hej!

Vill börja med att säga att upplägget är helt okej, och att den är lättöverskådlig.

Men tyvärr måste jag säga att själva designen inte tilltalar alls, det är väldigt mycket tidigt 2000-tal över färgval och diverse former. Får känslan av att du suttit och improviserat under tiden du byggt sidan istället för att göra en bra skiss i photoshop att utgå från?

Personligen skulle jag börja jobba med betydligt softare skuggor på kanterna, och med tunnare border, alternativt göra hela footern en aning gråaktig. Skulle nog också lägga någon knappt märkbar pattern på bakgrunden.

Ta inte detta allt för negativt, som sagt så var upplägget bra, och alla har ju sin personliga smak! :)

Keep it up!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 22 av 24

2012-04-23, kl 08:04

Jimmit

Jimmit

Inlägg: 11

Hej!

Vill börja med att säga att upplägget är helt okej, och att den är lättöverskådlig.

Men tyvärr måste jag säga att själva designen inte tilltalar alls, det är väldigt mycket tidigt 2000-tal över färgval och diverse former. Får känslan av att du suttit och improviserat under tiden du byggt sidan istället för att göra en bra skiss i photoshop att utgå från?

Personligen skulle jag börja jobba med betydligt softare skuggor på kanterna, och med tunnare border, alternativt göra hela footern en aning gråaktig. Skulle nog också lägga någon knappt märkbar pattern på bakgrunden.

Ta inte detta allt för negativt, som sagt så var upplägget bra, och alla har ju sin personliga smak! :)

Keep it up!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 23 av 24

2012-05-20, kl 00:45

Mannen313

Mannen313

Inlägg: 49

Ser bra ut MEN din logo passar inte riktigt med dina produkter...


lycka till!

Vagen till pengar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 24 av 24

2012-05-26, kl 17:41

mobilizer

mobilizer

Inlägg: 12

1 - Ser oseriöst ut: Kanske någon går på den söta apan. Men säkert inte alltför många. Kredibilitet saknas totalt vilket motsvarar 50% av säljargumentet.

2 - Ser allmänt stökig ut med alltför mycket grafik som tar över all uppmärksamhet.

3 - Var är Poängen med siten? Jag ser enbart att jag ska gilla er på facebook och twitter och prisjakt. Det intrycket sitter jag igen med.

4 - Namnet Billigapan: nedvärderande namn som kommer att ge er massor av kunder som vill ha "billiga stuff". Vilket kommer att göra att ni får stänga ner snart. Tänk om på att spela priskrig. De stora hajarna knäcker er på 5 minuter ändå, om ni insisterar på att spela priskrig. Ni är värde mer än så!

5 - Om en apa fick bestämma - ta bort detta. Kom på något genialt istället. Nåt som handlar om fördelarna med er produkt/tjänst.

http://mobilizer.se
--
Facebook Shop

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Sida 3 av 3

1 2 3