Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Övrigt

arbetahemifrån.se

Inlägg 11 av 17

2005-10-14, kl 01:50

username

Katja
Salminen

Inlägg: 21

Citat:

Ursprungligen postat av:

Är det någon som har erfarenhet av detta (som erbjuds på hemsidan)? man får ju inte veta vad det är man skall sälja eller några andra detaljer och så utlovas sådana enorma mängder pengar, så det känns lite oseriöst, men jag är ju förstås ändå nyfiken.



Det är Herbalife...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 17

2005-10-17, kl 14:21

username

Ingela
ingela.repo

Inlägg: 173

Produkterna inom Herbalife är inte dyra, man får lägga ut priset på att se hur länge produkten räcker. Man kan köpa många schampoflaskor som är utspädda med vatten för runt 20:-, hur länge räcker de? Hur länge räcker en schampo-flaska från Herbalife för ca 115:-. Fraktkostnaden är mycket liten inom Herbalife. Ta gärna reda på fakta. Kolla in min webbutik: www.wellnessbutiken.com/repo Kolla in priserna själva och lista ut vad som blir billigast, en billig vara som räcker en vecka eller en lite dyrare som räcker en månad. det är också väldigt stor skillnad på smak och hur produkterna fungerar. Jämför gärna Nutrilett med Herbalife, känn skillnaden i smaken. Hör gärna av er MVH Ingela Repo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 17

2005-10-19, kl 09:53

e-nil

e-nil

Inlägg: 10

En ny produkt på svenska marknaden är Xtreme water, helt enkelt en ingrediens som göt dricksvattnet perfekt. Det säljs i mlm form och det fins inget startpakett eller avgift. Har läst om dåliga mlm som baseras just på medlemsavgifter. Det är inte fallet här. Läs mer på http://www.xoomaworldwide.com/x2owow
eller på http://www.xooma.se
Ingen kommer att ringa dig och inga möten:)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 17

2005-10-23, kl 22:31

username

Catherine
Verta

Inlägg: 22

Hej!

Ta en titt på min hemsida, där kan du se hur du faktiskt KAN tjäna extra pengar ganska lätt!

Hör av dig om du undrar över något!

http://medlem.spray.se/dinnyachans/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 17

2005-11-17, kl 11:24

samlarforum

samlarforum

Inlägg: 24

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har också varit där och tittat på herbalifesidan.Vill du tjäna pengar? När grannen ser på tv,surfar på internet,lyssnar på musik,ser på film.om du svarar Självklart Jag vet hur och jag är villig att hjälpa dig bygga din framtid..Ring eller maila mig för mer info.Du binder dig inte till något jag vill bara visa dig möjligheten.Beslutet måste DU ta.
[email protected] eller mobil:0763089810 Jansson.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 17

2013-03-11, kl 16:41

pw3it

pw3it

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av: Girlfriend

Är det någon som har erfarenhet av detta (som erbjuds på hemsidan)? man får ju inte veta vad det är man skall sälja eller några andra detaljer och så utlovas sådana enorma mängder pengar, så det känns lite oseriöst, men jag är ju förstås ändå nyfiken.



RÄTTELSE.
Följande sida www.arbetahemifrån.se registrerades år 2009.
Du ska INTE sälja produkter. Utlovas inte heller massor med pengar.
Och sidan tillhör INTE herbalife och har aldrig heller gjort det.
Jag jobbar med ett mlm företag. I ett nytänkande företag där vi inte säljer produkter. Och man arbetar enkelt med sin android telefon. Så kul och enkelt.
GÅ IN PÅ www.arbetahemifrån.se du med så kommer ALL information via mail eller sms om du fyller i ditt mobil nummer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 17

2013-03-23, kl 15:10

pekka

pekka

Inlägg: 43

Vi söker säljare till vår direktimporterade smyckeskollektion.
Vi har själva sålt dessa med mycket bra resultat, så vi vet att
grejerna är intressanta för kunderna och håller bra kvalité. Nu
söker vi dig som vill antingen komplettera en redan befintlig
produktportfölj eller som vill starta egen försäljning inom
smycken och accessoarer. Du säljer antingen direkt till slutkund
eller till andra butiker/återförsäljare. Du har kanske homeparties
idag eller likvärdig verksamhet. Du köper en grundkollektion av
oss till grossistpris och vi tillhandahåller material med prislistor
etc. Faktura endast till företag. Maila om du är intresserad. Hela
landet.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2