Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta byggföretag

Inlägg 1 av 7

2014-12-03, kl 20:01

karlsson22

karlsson22

Inlägg: 2

Starta byggföretag

Hej,

Jag är en nyutbildad ingenjör inom industriell ekonomi med inriktning byggteknik. Jag är väldigt intresserad utav byggbranschen och under det sista året i utbildningen växte tanken om att starta ett byggföretag fram mer och mer. Frågan är om det finns någon annan där ute som går i liknande tankar?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2014-12-18, kl 19:35

huggan

huggan

Inlägg: 9

Läser själv till byggnadsingenjör och driver en firma med min fru där vi äger kommersiella fastigheter som bi hyr ut. Så detta kunde vara intressant. Däremot undrar jag i vilket geografiskt område du har tänkt dig. Själv bor jag i Småland.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2014-12-18, kl 21:24

karlsson22

karlsson22

Inlägg: 2

Jag bor i Borås, alltså västsverige/västergötland.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2015-01-22, kl 15:10

Eureka

Eureka

Inlägg: 4

Jag är civilingenjör inom väg och vatten, är i Malmö. Har själv gått i liknande tankar, framför allt vill jag investera i fastigheter för att sen hyra ut/sälja. Hör av dig om du är intresserad av att bolla idéer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2015-01-22, kl 23:45

Palliatus

Palliatus

Inlägg: 6

Behöver ni stöd i processen så finns jag tillgänglig !

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2015-01-26, kl 06:47

brainstorm

brainstorm

Inlägg: 13