Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Övrigt

Alla dessa förändringar

Inlägg 11 av 15

2009-07-30, kl 16:39

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

Emil Paulsson skrev: Daniel, vad tror du om vi sätter upp en blogg kring utvecklingen? Skulle det vara intressant?// EmilHej Emil, har inte sett din kommentar förrän nu...Men ja varför inte en blogg? En utmärkt idé tycker jag... All kommunikation med kunder/användare är hedersam tycker jag.

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 15

2009-07-30, kl 21:22

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Då ser vi till att fixa en blogg!

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 15

2009-08-01, kl 20:06

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Daniel Johansson skrev: Men ja varför inte en blogg? En utmärkt idé tycker jag... All kommunikation med kunder/användare är hedersam tycker jag.Hej Daniel!Nu är vår blogg uppsatt, se:http://blogg.startaeget.se/// Emil

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 15

2009-08-01, kl 23:27

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

Ett bra drag tycker jag. Risken finns väl att du/ni blir bombarderade med diverse åsikter nu bara ;-)..Men kul att du börjar skriva om vad som händer och sker med startaeget.se. Det skall bli intressant att följa denna blogg.Har några andra förslag, men dem kan vänta känns det som. Jag vet ju inte riktigt er strategi med startaeget.se, eller hur ni tänker gå tillväga så att säga. Låt oss se reaktionen på bloggen först.(Ligger nu bland mina bokmärken/favoriter)

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 15

2009-08-02, kl 07:32

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Daniel Johansson skrev:Ett bra drag tycker jag. Risken finns väl att du/ni blir bombarderade med diverse åsikter nu bara ;-)Vårt mål är inte att skriva massinlägg om nonsens, utan korta små inlägg som ska vara informativa. Och har vi inget att berätta eller förklara så skriver vi heller ingenting.Maila gärna in dina idéer redan nu, vi ha en ganska lång utvecklingsplan men om det är bra funktioner du har idéer om, som inte tar allt för lång tid att ta fram, så kan vi prioritera upp dom. Och vem vet, vissa ligger kanske redan i utvecklingsplanen.

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Sida 2 av 2

1 2