Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Webb & E-handel

behöver e-butik hjälp!

Inlägg 1 av 17

2007-09-11, kl 09:48

Luxenburg

Luxenburg

Inlägg: 16

behöver e-butik hjälp!

Har tittat efter e-butik, men tycker det blir dyr månadskostnad, kan någon billig (ej över ca 5000) hjälpa mig med design, support, olika lösningar, domän och hotell.
Hör av dig isåfall.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 17

2007-09-16, kl 15:28

Billmer

Billmer

Inlägg: 17

Självklart kan vi fixa detta.
Om du kontaktar oss på [email protected] så löser vi detta.
Kontakta oss på
[email protected] så skall vi fixa detta till ett skäligt pris med den design du vill ha och med de funktioner du vill.


Mvh SC-investment.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 17

2007-09-16, kl 16:18

username

Maria

Inlägg: 2

Hej
Jag har en butikslösning från www.ebutik.se som jag inte längre ska ha kvar och som jag haft sedan Juni. Dvs det blir billigare att köpa av mig än det hade varit att köpa direkt från dem för ett helt år vilket kan vara bra. Du kan ju gå in där och kolla så får du höra av dig om du är intresserad. skriv då isf till [email protected]

Mvh Maria

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 17

2007-10-04, kl 20:50

username

Karl-Gustav
Eriksson

Inlägg: 4

Hej!
titta in på www.k-asp-er.com
Vi har en e-butikslösning för endast 4000:- exkl moms  då ingår även designen av butiken.

karl-gustav eriksson
KGE DESIGNER
 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 17

2007-10-05, kl 01:45

username

Kent

Inlägg: 204

Har du funderat på CubeCart? Den är gratis och lätt att ändra på. Webbhotell finns det flera av som är bra. Loopia, One, Hostgator, mf.l. Håller själv på att lägga upp CubeCart. Lättare än OsCommerse och andra jag har testat.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 17

2007-10-05, kl 09:39

websupporten

websupporten

Inlägg: 220

Hej Lotta!
Webshop + webhosting 1 år = 4990 kr. exkl moms.INGEN MÅNADSKOSTNAD.

Mvh
Websupporten

070-7678549
[email protected]
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 17

2007-10-05, kl 10:42

username

Medlem
#28571

Inlägg: 8

Hej Lotta.

Du har fått PM av mig men för övriga som är intresserade kommer pris här.

CMS / E-butik / Webbhotell - 2.400:- / år exkl moms.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 17

2007-10-20, kl 22:12

selmi

selmi

Inlägg: 50

Hej Lotta.

Vi bruker Eurovator AB, www.eurovator.se og er jätte nöyde!! Syns mange pakkelösninger ikke ser bra ut, og vi syns det er viktig at butikken ser fin ut. Syns ikke e-butik eller mange andre billigere ser bra ut. Vi er ikke helt ferdig med vår butik men du kan gå inn å se: www.selmishop.se
Den koster 520 pr mnd, fri support.... og du kan selvfölgelig betale pr år også.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 17

2007-10-20, kl 23:07

Magnus Olsson

Magnus Olsson

Inlägg: 351

www.textalk.se har en bra, snygg och prisvärd e-butik.

För 5000 kommer du annars inte långt om du ska ha något som är originelt och designat, funktionellt samt med support och utan månadskostnad.

Som det nämns kan du använda dig av OS Commerce eller Cubecart som är gratis. Den senare med visst förbehåll. Men då är det bra om du kan programmera och designa. Här på startaeget verkar det råda krig om att erbjuda e-butiker för skampriser så där ger jag mig inte in. Vad du egentligen ska göra är att ställa frågan vad du får för 5000kr (Om det nu är din budget) För tänk efter själv hur många timmar tror du det motsvarar i reda arbete? Och jämför det med hur realistiskt det är att du får allt du verkligen behöver, funktionellt, användarvänligt och utseendemässigt med korrekta rättigheter.

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Uddatorp AB

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 17

2007-10-21, kl 03:06

websupporten

websupporten

Inlägg: 220


Magnus Olsson:


www.textalk.se har en bra, snygg och prisvärd e-butik.

För 5000 kommer du annars inte långt om du ska ha något som är originelt och designat, funktionellt samt med support och utan månadskostnad.

Som det nämns kan du använda dig av OS Commerce eller Cubecart som är gratis. Den senare med visst förbehåll. Men då är det bra om du kan programmera och designa. Här på startaeget verkar det råda krig om att erbjuda e-butiker för skampriser så där ger jag mig inte in. Vad du egentligen ska göra är att ställa frågan vad du får för 5000kr (Om det nu är din budget) För tänk efter själv hur många timmar tror du det motsvarar i reda arbete? Och jämför det med hur realistiskt det är att du får allt du verkligen behöver, funktionellt, användarvänligt och utseendemässigt med korrekta rättigheter.

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Uddatorp AB





E-butiken ser verkligen bra ut!
Ska jag välja allt jag behöver, då blir det kostnaden (5 880 kr/år) och sedan tillkommer de ounvikliga priserna för inlösenavtal och provision/transaktionsavgifterna till Payson/PayPal etc.

Blev det billigare än 5K? ---> Nej...
Å andra sidan kunden slipper tänka på hosting och uppgraderingar.

För att komma tillbaka till "mitt" förslag - osCommerce --> e-butken tillhör kunden och kan flyttas till andra webbhotell i framtiden. Hos Texttalk är du fast. Precis som hos Mamut för 6 år sedan...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2