Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Finansiering & Riskkapital

Finansieringshjälp erbjudes

Inlägg 1 av 18

2010-06-08, kl 20:04

eontraveler

eontraveler

Inlägg: 1

Finansieringshjälp erbjudes

Många ide'er söker kapital och kapital söker ide'er.
Så har det alltid varit i vår penningekonomi.

Jag har fått förmånen att pröva mina vingar när det gäller att koppla ihop
dessa grupper.
Och detta gör jag i samarbete med ett stort Schweiziskt bolag.
Dessa erbjuder en intressant paket av investeringar, lån, bankgarantier och allt som ett internationellt bank o finans hus i Zurich kan erbjuda.
Jag har intressanta dokument som mera på djupet beskriver vad de erbjuder. Är du intresserad av att hitta kapital eller investera kapital som på sikt skapar det kapital du behöver för att förverkliga din dröm så kontaktar du mig snarast. Dokumenten skickar jag till din privata mejladress endast efter att du beskrivit vad du vill uppnå.

OBS
Jag jobbar på att etablera mig som agent för detta Schweiziska bolag
vilket innebär att jag först måste visa att jag kan koppla ihop dem med
lämpliga kunder.

Tack
Mvh

Eontraveler, en mystiker i tiden.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 18

2010-07-22, kl 13:55

ERTY

ERTY

Inlägg: 48

Hej Martin. Allt väl ? detta låter ju väldigt spännande.

Hör gärna av dig !

mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 18

2010-07-22, kl 13:55

ERTY

ERTY

Inlägg: 48



Inlägg 4 av 18

2011-03-06, kl 14:26

RZebra

RZebra

Inlägg: 4

Hej Martin,Jag kan behova din expertis och ditt natverk gallande finansiering for investeringar pa den Amerikanska fastighets marknaden. Jag har just annonserat under finansiering/kapital sokes pa startaeget.se, dar kan du lasa lite mer fran min affarside och byggbolags partner som jag har i USA.Vore valdigt trevligt att komma i kontakt med dig,Roger

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 18

2011-03-12, kl 15:32

pengargalen

pengargalen

Inlägg: 3

Hej,Jag letar efter någon som skulle kunna tänka sig att låna mig ett inte så stort belopp för köp av en hyresfastighet. Hela belånade beloppet kan jag betala tillbaka redan inom 5 år med bra ränta.Säkerheten finns i själva hyresfastigheten, men även i min paradvåning + obelånad fastighet på medelhavet. Arbetar själv med cashflow management på mitt vanliga jobb... Om du tycker detta är intressant, snälla hör av dig till mig.Tack på förhand!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 18

2011-04-03, kl 02:52

BaloOctane

BaloOctane

Inlägg: 2

Jag har en ide, som med rätt stöd och min egen brinnande entusiasm för hela konceptet, borde borga
för framgång, förutsatt att jag får fler att tro på idén.

Vill du vara del av detta, eller åtminstone veta vad du tackar nej till?
Har du de ev. resurser som kommer krävas för att komma igång?

Då kan jag inte föreställa mig annat än ett vinstgenererande samarbete under lång tid framöver.
Är inte färdig med affärsplan, eller budget beräkningar helt ännu. Behöver någon att bolla tankar
& funderingar med. För att finslipa min idé, och på kortast tänkbara tid börja uppnå positiva
resultat.

Ni når mig lättast via mail, [email protected]

Då sätter vi igång.

Här under kommer mitt företag att dyka upp. Eller får säga vårt även om jag inte vet vilka jag kommer att jobba med. Ska leta lite partners/kompletterings delägare.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 18

2011-06-27, kl 18:09

Supetersson

Supetersson

Inlägg: 4

Hej
Efter att blivit lurad av investerare söker vi någon som kan gå in med kapital redan till den 1 juli då vi senast ska in med pengarna till bolagsverket 50.000 plus 8600:- till företaget vi tagit hjälp av att ordna allt kring ansökningarna.
Vi har en produkt som kommer gå med lönsamhet inom 4 månader och ge en avkastningen enligt våra kalkyler på ca 400.000 i månaden de4t första året.

Förutom de 68 000 behöver vi 100 000 till startkapital.

Vi är dock väldigt diskreta med att gå ut med vår produkt utan säkerhet om att det är ett seriöst företag vi har kontakt med.

Om detta kan se intressant ut kontakta mig via e-mail så kan jag berätta mer.

Med vänliga hälsningar

Susanne

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 18

2011-06-28, kl 20:26

anika

anika

Inlägg: 1

Hej!

Är ett nyetablerat spabad/healingcenter i Malmö/Sverige.
Jag är under uppstart och är i behov utav finansierings stöd.
Jag har redan lagt ut ca 400.00:- och är i ytterligare behov utav 100.000:- till
för att kunna starta upp. (Då hyresvärd tog ut en bra deposition samt 3 månader förskottsbetalning för hyra.)
Detta Spabad med orientaliskt inslag kommer att vara unikt i Malmö.
En reningsritual för både kropp & själ.
Olika ångbastu, specialtvålar samt peelinghansdskar och bubbelpool för att lugna ner blodcirkulationen. Relax-rum, samt olika massage-behandlingar av aromaterapeuter.
Erbjuder även healing samt tavelförsäljning av själens energi.
Har redan renoverat lokalen, men behöver bastu samt bubbelpool för att kunna öppna upp.

Med vänlig hälsning/
Annika Nordlöf





Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 18

2011-08-29, kl 01:03

alenka237

alenka237

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av: anika

Hej!

Är ett nyetablerat spabad/healingcenter i Malmö/Sverige.
Jag är under uppstart och är i behov utav finansierings stöd.
Jag har redan lagt ut ca 400.00:- och är i ytterligare behov utav 100.000:- till
för att kunna starta upp. (Då hyresvärd tog ut en bra deposition samt 3 månader förskottsbetalning för hyra.)
Detta Spabad med orientaliskt inslag kommer att vara unikt i Malmö.
En reningsritual för både kropp & själ.
Olika ångbastu, specialtvålar samt peelinghansdskar och bubbelpool för att lugna ner blodcirkulationen. Relax-rum, samt olika massage-behandlingar av aromaterapeuter.
Erbjuder även healing samt tavelförsäljning av själens energi.
Har redan renoverat lokalen, men behöver bastu samt bubbelpool för att kunna öppna upp.

Med vänlig hälsning/
Annika Nordlöf


Hej Annika vill bara fråga dej har du fått svar eller inte?
För att jag är i nästan samma behov
Tack för svaret
Elena

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 18

2011-08-29, kl 12:28

Måsen

Måsen

Inlägg: 11

De hjälper idag till när kunden/investeraren har egna 100.000 $ att först investera.
Detta genererar sen nytt kapital efter ca 6-10 mån och då kan man sen utifrån denna egen skapade plattform låna ggr 3-4 det egna beloppet beroende på typ av projekt.

Martin Måsviken
email: [email protected]
Mobil: 0723417140
Stockholm/Bromma
https://masvikenforum.blogspot.com/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2