Inlägg 2 av
11
2007-06-01, kl 03:46
larsarenander
Ungefär så + traktamente + din vinst + moms. Så ser livet ut i Sverige.
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
11
2007-06-01, kl 12:22
larsarenander
Mer noga är det som Karin säger och 265:- verkar alldeles för lågt även utan att moms är redovisad.
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 10 av
11
2007-06-07, kl 22:48
Martin
Eriksson
Dennis: Jag har ett handelsbolag som driver försäljning av div produkter till företag och industrier, Men för att öka våra intäkter i företaget så funderar vi på att hyra ut personal.
Min fråga är vad behöver jag ta för timpeng till den som ska hyra in personalen till om min gubbe ska ha 110kr tim + Traktamente?
Mina beräkningar slutade på ca 200kr/tim inklusive sociala avgifter och försäkringar osv för att gå jämt upp sen får vi lägga på våran vinst..
är det helt galet räknat eller?? Tack för snabba svar Om du räknat rätt eller fel kan du inte så på timpris per gubbe
Du kan bara se det på vad gubben drar in i intäkter för din kund
Förslag, låna ut honom gratis i 14 dagar så då vet både du ock kunden var priset ska ligga
Martin Eriksson
Founder
GBL Global Business Link AB
Phonetrade.com
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat