Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Bättre forum?

Inlägg 1 av 12

2005-02-09, kl 23:20

username

Medlem
#23913

Inlägg: 1

Bättre forum?

Det finns inga tankar på att skapa ett mer avancerat forum här startaeget.se ?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 12

2005-02-10, kl 09:58

username

Tomas
Loden

Inlägg: 72

Hej!

Jag håller med dig till 100%! Jag har själv mailat ett flertal gånger förra året samt ett par gånger i år ang utformningen på forumet och är säker på att fler har gjort samma sak.

Ett forum för entreprenörer/företagare behövs bevisligen så det är beklagligt att personerna bakom startaeget.se gör allt för att skrämma bort alla forumbesökare genom att strunta i att bygga om forumet som för en bra datanörd skulle ta högst en dag att fixa..

/ Tomas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 12

2005-02-10, kl 14:09

username

Dmitriy
Prokopov

Inlägg: 34

Är erfaren IT-nörd som knackar asp o php i sömnen.
Om Startaeget.se är villiga så gör jag om forumet till
mer finare och flexiblare version på vecka (alltså från start till driftsättning inkl. överföring av gamla poster)
Har en enskild firma som jag startade med hjälp av den här sidan, så ett nytt forum ligger även i mitt intresse.

Kontakta mig på [email protected] om mitt förslag låter intressant.

/Dmitriy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 12

2005-02-10, kl 22:37

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Visserligen är till för alla som vill starta eget men många frågor har jag hänvisat till ex. för man frågar på ett sätt som ofta inte går att besvara när man inte vet vad man ska syssla med. Alla dessa frågor om konton ta det separat, visserligen är det en del av företagandet men det är ju något som Karin klarar av med glans. Ta oss företagare till hjälp. Jag tror vi kunde bistå med att vara bollplank och detta kan vara en början.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 12

2005-02-10, kl 22:40

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Efter ex. tullen
Lars

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 12

2005-02-11, kl 08:01

daniel234

daniel234

Inlägg: 78

Jag har länge också tyckt att något behöver göras åt forumet. Så när inget hände så tog jag saken i egna händer och öppnade ett eget forum som nu varit online i 3 veckor. Dock vill jag inte skriva namnet på forumet här. Tror inte att startaeget.se tycker om det. Men maila mig gärna på: [email protected] om Ni vill veta mer!

/Daniel

www.Trendystuff.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 12

2005-02-12, kl 01:49

username

Jonte
Krig

Inlägg: 59

Vill ha en avdelning för redan startade företagare där man kan språka om Svensk rättvisa och andra intressanta företags saker

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 12

2005-02-12, kl 14:10

daniel234

daniel234

Inlägg: 78

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vill ha en avdelning för redan startade företagare där man kan språka om Svensk rättvisa och andra intressanta företags saker



Maila mig på [email protected] . Så kan vi diskutera dina önskemål. Jag är öppen för förslag till mit forum.

/Danne

www.Trendystuff.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 12

2005-02-12, kl 20:05

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Ja-service, det är vad jag ger massor av via min e-postadress, så många att jag beslutat göra en hemsida. Med mina 40 år i krig med myndigheter är det inte svårt att ösa ur, en bråkdel har väl kommit in här.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 12

2005-02-13, kl 17:29

username

Jonte
Krig

Inlägg: 59

abidesign
Hej jo jag har sett det, samt dina svar, men varför inte utöka det hela och köra ett forum om ämnena, alla eller många har ju olika erfarenheter och knep samt knåp

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2