Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Finansiering & Riskkapital

Har pengar o vill investera???

Inlägg 11 av 14

2006-08-13, kl 20:54

wcupswe

wcupswe

Inlägg: 15

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej,

Jag har nu ett tag funderat på vart jag vill investera och inte kommit fram till något ännu.
Jag har upp till 500 000kr som jag vill investera någonstanns men vet inte vart eller i vad?
Har ni några ideér?
Helst vill man få tillbaka pengarna så fort som möjligt.

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 14

2006-08-13, kl 20:58

wcupswe

wcupswe

Inlägg: 15

Hejsan

Jag har planer att öppna konceptbutik i Sverige med 4 nya varumärken som ingen annan sport butik har i sitt sortiment och 1 märke har patent på sin produkt i hela världen och först nu har den kommit till Sverige.

Man tjänar bra med pengar på dessa produkter och om du är intreserad att investera så ring mig på 076-2753998 el wcupswespray.se för mer information.

Med Vänliga Hälsningar

Torbjörn Olsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 14

2006-09-05, kl 16:18

SpirosK

SpirosK

Inlägg: 39

SDK Group AB söker omgående riskkapital på ca. 5 miljoner kr. till sitt första Fastfood koncept "Crepelino".

Bolaget önskar även ytterligare kunskap till styrelsen, så det skulle passa utmärkt om du även har tiden samt kapaciteten till att tillföra bolaget detta, förutom kapital.

Utvecklingen är i full gång, och avkastningen förväntas vara utmärkt fom år 2008. (Omsättning på minst ca. 123 Mkr med 13,23% netto vinst).

"Crepelino – ett nytt fastfoodkoncept för mötesplatser så som gallerior, shoppingcentrum, flygplatser och centralstationer."

”Vi skall etablera oss som en ny fastfood-kedja på den svenska och internationella marknaden med mycket goda smakupplevelser. Vi skall attrahera alla fem sinnena genom att ha en tuff design, med hög servicenivå i attraktiva lägen för att skapa upplevelser och inspiration.
Vår målsättning är att 2008 ha 40 helägda enheter i Sverige. ......."

Kontakta mig för komplett informationspaket (via mail).
Spiros Kirgiopoulos

+31 621 54 76 22 (Nederländerna)
[email protected]
www.crepelino.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 14

2006-09-05, kl 16:20

SpirosK

SpirosK

Inlägg: 39

Söker även flera investerare med mindre kapital till projektet.
Kontakta mig för komplett informationspaket (via mail).
Spiros Kirgiopoulos

+31 621 54 76 22 (Nederländerna)
[email protected]
www.crepelino.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2