Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

HYIP - High yield Investment Program

Inlägg 11 av 13

2005-11-14, kl 23:29

username

Mahtab
Mokriani

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Dessa ploppar upp på nätet som flugor.
i hela USA . UK m.m.m
Varför finns inga sånna i sverige?
Nån som är intresserad av att att undersöka saken och fördjupa sej i att se hur dessa fungerar. för att sedan tillsammans med mej se vad för möjligheter det finns att starta nåt liknande.

Har själv provat vissa av dessa program som fungerar och får ens pengar att växa i en enorm takt.
En jag provat i ett par veckors tid nu heter 12 daily.
för att göra det enklare för folk att förstå. har jag skrivit en guide om det.

http://knullis.com/12dailyswe.htm

läs guiden. som är skriven av mej och 100% sanning.
Återkom till mej om ni vet om svenska sånna redan.
Eller nånting om hur detta skulle kunna fungera i sverige.

hej jag vet en sån som fungerar på svenska du kan få mitt email [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 13

2005-11-15, kl 05:19

username

Petter
Jarnberg

Inlägg: 17

Oj Joo många tankar ! ett forum är ju till för att sprida ideer. och debatera kring dem.
Givetvis är jag i sammarbete med dem. alltså på det sättet att jag kan värva andra till programmet. och tjäna 12% på det de under mej sätter in i programmet.
Har kört detta ett tag. och jaa vad ska jag säga mer än att det fungerar? och har fungerat ett bra tag oxå =)
Varför de använder e-gold och stormpay iställe för till exempel paypal eller payanova. vet jag inte . både e-gold och stormpay är stora i hela världen. och de används mycket världen över.
kanske kan det ha något med att det går fortare och betala ut pengar till dem än tex paypal? ja inte vet jag? inget som stör mej heller. bara man har ett fungerande seriöst betal system.
Joo det stämmer att stormpay även betalar ut ccheckar eller överför till kontot. själv kör jag med e-gold vilket fungerar kanon. har beställt uttagskortet från usa för att på fortast möjliga sätt få ut cash i handen. för er som inte vet vad e-gold är så är det en e-valuta som räknas i guld gram.
om du inte har ett kort att ta ut pengarna med. finns så kallade växlingsbanker på nätet. där du växlar e-gold emot kronor. givetvis tar dessa banker en % för det. det är ju det de lever på.
Jag tänker inte sitta o skriva mer om programmet eller varför ni ska gå med. utan. läs --- lär och avgör själva.
ska maila dej om det svenska programmet.
Du som satte in 150 dollar kom gärna in här sen och skriv hur det gått. alltid kul och se foolks miner när man visar utbetalningskvittot.
Har själv inte skrapat ihop några förmögenheter med detta än. men har ca 10 pers under mej nu och får in ca 700-800 dollar på bara deras insättningar per mån.
men åter till ämnet? någon som är intresserad av att undersöka mer om vad det handlar om? och om det skulle kunna gå o starta nåt liknande i sverige?
hör av er [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 13

2005-11-15, kl 18:22

username

Robert
Andersson

Inlägg: 24

Det jag menade var att det finns alltid svar från dom personer som är mer insatt än själv, kritisk ska man alltid vara, men samtidigt öppen för förändringar, att saker faktiskt fungerar även om de inte ser ut att göra det.

Mvh
Robert

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2