Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Ideer i massor sökes...

Inlägg 1 av 12

2005-03-21, kl 14:24

knypplan133

knypplan133

Inlägg: 4

Ideer i massor sökes...

HejHar drivit eget nu i snart tre år.Har hållt mej flytande,inga stora inkomster men klarat mej som sagt.Men nu så har min verksamhet stangerat totalt p.g.a helt oförutsett scenario.Så nu har jag två alternativ..........helomvända och hitta ett nytt område eller lägga ner firman.Det senare är för mej otänkbart som nämt tidigare.Men genom detta forum söker jag ideer...står helt still vad jag ska hitta på.Har endel kapital att satsa så där inga problem...tankeverksamheten är även den helt avtrubbad.Har ett alternativ...köpa en komplett budbil med kontrakt hos en större kedja men jag är ändå tveksam till lönsamheten inom det.Tacksam för alla tips och ideer!!M.v.h Mathias

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 12

2005-03-21, kl 14:35

username

Ola
Wikström

Inlägg: 5

lämna mailadress så är det enklare att tipsa om idéer. eller så mailar du undertecknad. på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 12

2005-03-21, kl 14:53

username

Leif
Haagg

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej<br/><br/>Har drivit eget nu i snart tre år.Har hållt mej flytande,inga stora inkomster men klarat mej som sagt.<br/>Men nu så har min verksamhet stangerat totalt p.g.a helt oförutsett scenario.<br/><br/>Så nu har jag två alternativ..........helomvända och hitta ett nytt område eller lägga ner firman.<br/>Det senare är för mej otänkbart som nämt tidigare.<br/><br/>Men genom detta forum söker jag ideer...står helt still vad jag ska hitta på.<br/>Har endel kapital att satsa så där inga problem...<br/>tankeverksamheten är även den helt avtrubbad.<br/><br/>Har ett alternativ...köpa en komplett budbil med kontrakt <br/>hos en större kedja men jag är ändå tveksam till lönsamheten inom det.<br/><br/>Tacksam för alla tips och ideer!!<br/><br/>M.v.h Mathias<br />



Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej Mathias.
Har en del idéer och uppslag. Hör av Dig till:
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 12

2005-03-23, kl 16:37

silfverhielm

silfverhielm

Inlägg: 28

Hej, sitter idag på en hel del ideér som är klart genomförbara,.. Men vissa ligger utanför mitt kompetensområde, andra kräver för mkt kapital! Men dra ett mail med lite mer detaljer om problem, möjligheter, kompetens och kapital så kanske vi kan styra nåt... Kul om det går bra för i detta sosseland iaf!
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 12

2005-03-24, kl 14:49

username

Sigvard
Odenbjörk

Inlägg: 8

Du kan arbeta med finansiering!
Kontakta mig på [email protected]
för mer information om finansiella tjänster.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 12

2005-04-06, kl 01:17

username

James
Nilsen

Inlägg: 8

Hej
Jag heter James och söker en partner. Jag tänker starta upp en resesait, efter 20 år i resebranchen, där jag är fokuserad på Brasilien och Sydamerika.
Maila mig för mera information..

James
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 12

2005-04-11, kl 18:59

username

Damir
Sabovic

Inlägg: 36

hej mathias jag och min kompis ska åka till kina nu efter sommaren och vi ska investera
vi ska börja importera nike skor adidas m.m jag har dom bästa kontakterna om det låter interssant hör av dig på mitt mejl [email protected]
vi hjälper varandra jag har massa kontakter ner det gäller försäljning mycke bra priser

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 12

2005-04-20, kl 13:23

username

Stig
Bölja

Inlägg: 14

Kan du tänka dig att rekomendera underhållningstjänst via internet?

Börja som gratis medlem och utvärdera om affäridén passar dig.
Jobba upp dig – uppgradera dig – och det behöver inte kosta en enda krona.
Mycket goda förtjänstmöjligheter för rätt person.
e-post: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 12

2005-06-14, kl 20:02

username

Klara
Lindell

Inlägg: 3

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 12

2005-06-14, kl 20:05

username

Klara
Lindell

Inlägg: 3

Hej James

Jag heter Klara och jobbar på ett IT-företag som arbetar med att starta websidor. Det skulle vara skoj att starta ett samarbete med dig eftersom jag har släkt i Sydamerika.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2