Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 3 av 3

1 2 3
Forum ABC för dig som vill starta eget

Starta upp en webbshop. Hur gör man?

Inlägg 21 av 22

2012-05-28, kl 12:35

Import24

Import24

Inlägg: 2

Hej Sandra

Kul att du med intresserar dig för att starta upp och vill börja sälja på nätet.
Vi har ett komplett utbud av både leverantörer och e-handelsbutiker och är unika i sitt slag.

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att berätta mer om våra tjänster och hur vi tillsammans ska få även dig att börja sälja på nätet.

Hälsningar

Patrik Rasmussen

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 22 av 22

2012-05-28, kl 12:37

Import24

Import24

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av: newworldnow2

Citat:

Ursprungligen postat av: Sellmedia

Citat:

Ursprungligen postat av: Piinky

Hej, jag såg att du hade startat en egen webbutik och importerar från Kina.
Det är något jag också skulle vilja. Hur går man till väga? hur mycket kan det kosta att starta en sådan webbutik?

tacksam för svar!
mvh, sandra


Själva webbutiken måste inte kosta så mycket. Om du är en någorlunda van datoranvändare så kan du skaffa en enkel egen butik i prisspannet gratis - 200:-
som du lägger på eget webhotelkonto - Funkar hur bra som helst.



Hej Sandra

Kul att du med intresserar dig för att starta upp och vill börja sälja på nätet.
Vi har ett komplett utbud av både leverantörer och e-handelsbutiker och är unika i sitt slag.

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att berätta mer om våra tjänster och hur vi tillsammans ska få även dig att börja sälja på nätet.

Hälsningar

Patrik Rasmussen

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 3 av 3

1 2 3