Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Teknik

- Överflöd av kunder

Inlägg 11 av 14

2007-10-19, kl 15:24

username

Kent

Inlägg: 204

Nu är det så att man får lite grann vad man betalar för. Sen är det kanske inte alltid det viktigaste med en hemsida. Inom en av branscherna jag var, var hemsidan den minst viktiga delen och i en annan bransch var den jätteviktig. Det är lite grann av vad man behöver och vilken ekonomi man har. Alla som åker runt i en Rolls-Royce kanske inte behöver den utan hade kunnat klara sej med en gammal Volvo eller nåt annat. Sen kan det vara så att hemsidan för 10k är snyggare och bättre än den för 30k. Sånt vet man aldrig förrän man testat. Observera ordet KAN!!! Jag hade själv en gammal Volvo för ett par tusenlappar som gick igenom besiktningen utan en endaste anmärkning medan en annan i bostadsområdet körde omkring i en 2 år gammal bil som fick underkänt på bromsar och styrning. Så är det inom alla områden.
Jag har dock fått flera kontakter, och kunder via den här sidan så jag tycker att där har den uppfyllt sitt syfte. Att man sen också har fått en otroligt massa bra tips och idéer gör inte sidan sämre.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 14

2007-10-19, kl 15:46

websupporten

websupporten

Inlägg: 220

Slutsats:
1. Kamprad kör fortfarande i en gammal VOLVO.
2. IKEA säljer ännu mer tak vare sin hemsida.

Trevlig helg!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 14

2007-10-19, kl 15:56

username

Kent

Inlägg: 204

Bra svar, Daniel! Kamprad kanske inte behöver mer än en gammal Volvo! Hemsidan låter jag proffsen bedöma. Men jag tror IKEA:s katalog är det som säljer mest för IKEA även om hemsidan är ett bra komplement till den. OBS! JAG TROR.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 14

2007-10-19, kl 16:11

websupporten

websupporten

Inlägg: 220


Daniel Belovarsky:


Slutsats:
1. Kamprad kör fortfarande i en gammal VOLVO.
2. IKEA säljer ännu mer tak vare sin hemsida.

Trevlig helg!






Jag köper nästan allt via Internet. Tittar på och jämför varor/tjänster online nästan varje dag. Resor, kläder, bilar, utbildningar, vädret, resväg, tågtider, restaurangers öppna tider, biljetter till Alice Cooper och Crash Diet, fotbollsresultat från Bulgarien, bombattentater i Pakistan, global warming, TV tablån, grannens nyfödda bebis ocg Dagens Dubbel från Bergsåker... Ja, listan är lång. Det är bara provsmakning saom saknas på Internet om man ska köpa oliver t ex. Men det är faktiskt inte många affärer i Sverige som har provsmakning jämfört med affärrerna i Rinkeby ;-)

Fram med hemsidorna oavsett om ni säljer utbildningar, skor eller JAS-plan. We are waiting 4 U ;-)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2