Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Bra idé behöver förverkligas

Inlägg 11 av 17

2009-03-15, kl 23:08

brannhage

brannhage

Inlägg: 12

Martingale eller så får vi läsa i all värdens tidningar snart om svensken som "lurade" beting sidor på mångmiljardbelopp :)

Jag tar det säkra bettet och satsar på att Pierre inte alls har en säker strategi.

Lista på lite andra betingsystem som folk hävdar/hävdat skall göra dom rika:

# Kelly criterion
# Split martingale
# Anti-martingale
# d'Alembert
# Contra d'Alembert
# Regression
# Paroli of Three
# Sleeping Cheval
# FBetS


Det kan vara kul att experimentera med beting system för matematikens skull, men tro inte att det går att vinna i längden.

Men vill ni sattsa era pengar så kör på.



Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 17

2009-03-15, kl 23:13

BT34

BT34

Inlägg: 33

Hehe, perfekt. Det är tvivlare som du som driver en hårdare. Meningen är att det inte ska vara dyrt att få reda på min idé, har funderat på ungefär 200 kr. Det kanske till och med du Fredrik skulle våga chansa och betala? Så får du själv se svart på vitt att statistiskt sett funkar min idé alldeles utmärkt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 17

2009-03-15, kl 23:25

brannhage

brannhage

Inlägg: 12

ahh nu börjar det klarna.

Här har vi en kille som säljer en tjänst som utlovar stora vinster. Men han säljer den inte till en och en för att "då kommer det snackas om tjänsten." Men det är ok att sälja den till 500 pers â 200:- på samma dag.


Modorator/admin ni bör kanske kontrollera detta lite närmare. varför inte skicka idén till admin om denne lovar att inte sprida idén? Och sedan kan denne avgöra om det är en verklig idé.

Ps. Någon som vill köpa magiska bönor?
3:e Mars.





Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 17

2009-03-15, kl 23:28

BT34

BT34

Inlägg: 33

Ja, vad hade du gjort då? Sålt den direkt till första bästa för att sen en vecka senare läsa om den på flera forum och i princip inte få ett skit för det?
Skulle jag skicka den till admin skulle han logga in imorgon och spela efter idén.
Bönorna verkar mindre intressant, vad gör dom för nytta?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 17

2009-03-16, kl 00:13

username

Andreas

Inlägg: 20

Om du vill dra upp hemsida, investera i idén. Hör av dig.

Är verksam inom marknadsföring, reklam, hemsidor, php/asp
har programmerings cert för .net

vill du bygga en lösning via webben hör av dig till mig.

/ Andreas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 17

2009-03-18, kl 00:44

username

Göran
Axelsson

Inlägg: 51

Om du har en idé på en speciell "spelstil" så lär bettingbolagen garanterat se på din idé och sedan göra den obrukbar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 17

2009-03-20, kl 08:37

BT34

BT34

Inlägg: 33

Ja, men lättare sagt än gjort. Vet du någon överdrivet rik så be han/hon höra av sig så ska jag visa hur man får riktigt bra avkastning.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2