Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 3

1 2 3
Forum Webb & E-handel

Tacksam för lite feedback..

Inlägg 1 av 23

2012-01-14, kl 15:25

Andreasstäd

Andreasstäd

Inlägg: 14

Tacksam för lite feedback..

Hej allihopa!

Jag vore tacksam för lite feedback på vår hemsidan..

www.andreasstad.se

www.andreasstadservice.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 23

2012-01-18, kl 05:51

firmaalw

firmaalw

Inlägg: 11

Ser bra ut.

Vet inte om loggan är något att hurra för och den skulle kanske eventuellt förbättras.

3,5/5

:)

www.firmaalw.se - Kvalitetsprogrammering för en billig peng!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 23

2012-01-20, kl 15:35

Andreasstäd

Andreasstäd

Inlägg: 14

Tack! Det är ett bra betyg tror jag. Ska jobba lite mer med loggan.
Mvh

www.andreasstadservice.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 23

2012-01-25, kl 03:42

firmaalw

firmaalw

Inlägg: 11

Bra, känner du att det helt enkelt inte vill sig så kan vi fixa en logga till dig för ett par hundra kronor.
Men det ska inte vara så svårt, glöm inte; Google är fantastiskt om du kör fast i Photoshop! Finns också massor av information att hämta på Youtube.

www.firmaalw.se - Kvalitetsprogrammering för en billig peng!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 23

2012-02-11, kl 14:23

sarendo

sarendo

Inlägg: 1

En snygg och välarbetad hemsida, ger ett trovärdigt och seriöst intryck.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 23

2012-02-11, kl 18:28

vitorm

vitorm

Inlägg: 58

Du borde kolla webbsidan i några andra webbläsare. I firefox tillexempel så hamnar er logga bredvid bilderna i headern. Det gör så att bilderna förskjuts och det ser allmänt fult ut. Lösningen skulle vara att infoga en efter loggan eller någon "clear: both" på nästa element. Jag sitter med ff 10.

Utöver det så förvirrar era referenser mig. Jag förväntade mig bilder osv på resultatet av era städningar men fick bara massor av text med kommentarer från era kunder. Tycker dessutom att texten är väldigt konstigt formaterad med varannan paragraf indragen. Enbart jobbigt att läsa. Dessutom har vissa paragrafer ingen namn eller datum vilket gör allting väldigt konstigt.

Det jag skulle vilja se på referenssidan är främst bilder på era städningar (gärna "före och efter" bilder) och sedan några färre "trovärda" kommentarer. Hur kan jag som kund veta att kommentarerna som står är skrivna av era kunder och inte påhittade av er?

Sedan saknar jag en "om oss" sida där man kan se lite mer vilka som är anställda och vilka städare ni har osv.

Några konkreta tips bara. Sidan ger som sagt ett bra intryck annars.

http://www.vitorm.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 23

2012-02-11, kl 18:48

vitorm

vitorm

Inlägg: 58

Det gör så att bilderna förskjuts och det ser allmänt fult ut. Lösningen skulle vara att infoga en "br" tag efter loggan.... *

Tags verkar försvinna i kommentarerna :P

http://www.vitorm.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 23

2012-02-11, kl 19:12

Andreasstäd

Andreasstäd

Inlägg: 14

Tack för dina synpunkter!

Just nu jobbar på ny design med en profesionell webföretag..det kommer att bli klart inom några dagar.

Tack för tips med webläsaren, har kollat upp safari och internet explorer men har missat firefox samt tag men det är ok nu.

Självklart finns "om oss" sidan http://www.andreasstad.se/om-oss/

Förstår inte riktig vad menar du med referenssidan..kommentarerna som har ingen namn eller datum har kommit direkt via mejl och vi har laddat up texten på servern. Varje kommentar har ett namn, ort beror på vilken kund har komenterat.(precis under texten)

Dem andra kommentarer som har kommit via vår gästboksidan eller nya "Feedback formen" har datum och tid. Förut vi har haft även telefonnumret publicerad på vår hemsidan(för kontakt) men för säkerhets skull har många av våra kunder valt ej publicering av deras telefonnummer på vår hemsidan.

Vill du ändå kontakta en kund som har kommenterat våra tjänster, är det bara att slå en signal till oss eller använda vår Facebooksidan.

Dessutom förstår inte riktig vad menar du med: "Tags verkar försvinna i kommentarerna :P"

Tack på förhand!

Mvh Andreas

www.andreasstadservice.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 23

2012-02-11, kl 20:31

vitorm

vitorm

Inlägg: 58

Citat:

Ursprungligen postat av: Andreasstäd


Dessutom förstår inte riktig vad menar du med: "Tags verkar försvinna i kommentarerna :P"


Alltså jag menade på det här forumet. Jag skrev br med "tags" runt. Men då försvann tagsen när jag publicerade kommentaren.

Citat:

Ursprungligen postat av: Andreasstäd


Förstår inte riktig vad menar du med referenssidan


Vartannat stycke är indraget en bit. Jag gillar inte det eftersom det blir väldigt jobbigt att läsa. Dessutom så förväntar jag mig mer än enbart kommentarer från era kunder under en referens sida. Jag förväntar mig även bilder från det ni har gjort.

Citat:

Ursprungligen postat av: Andreasstäd


Självklart finns "om oss" sidan http://www.andreasstad.se/om-oss/


Ni hade gömt länken under "kontakta oss" såg jag nu. Gillar inte riktigt menyvalet. Vad har "om oss" att göra med "kontakta oss"? Skulle varit mer logiskt om om oss hade fått en egen länk.

http://www.vitorm.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 23

2012-02-11, kl 20:52

Andreasstäd

Andreasstäd

Inlägg: 14

Jag förstår nu. Jag också skrev br med "tags" och försvann tagsen.


Superfin idé att ha en kund per referens sida samt bilder före och efter städning! Självklart det kommer några ändringar med nya hemsidan.

Tack!
Mvh Andreas

www.andreasstadservice.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 3

1 2 3