Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Franchise

Videoself AB

Inlägg 11 av 16

2007-05-22, kl 12:43

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

http://www.videoself.se/

Läs för mer info...

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 16

2007-09-30, kl 21:04

RoggaBoy

RoggaBoy

Inlägg: 90

Varför inte svara på mina mail?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 16

2007-10-01, kl 08:12

pekka

pekka

Inlägg: 43

Hejsan, jag har inte fått några mail från dig. Men nu svarar jag. Maila mig gärna på [email protected] eller [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 16

2007-10-01, kl 09:52

FrGr

FrGr

Inlägg: 54

Det är ju inte så roligt eller förtroendeingivande när man fyller i uppgifter för att enbart hamna på en sida som inte fungerar när man postar formuläret.

http://www.videoself.se/kd/franchise.php: sidan finns inte.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 16

2007-12-26, kl 15:48

optiix

optiix

Inlägg: 13

Jag har mailat adressen på hemsidan men fortf inte fått något svar. Min email är [email protected] och jag vill ha info om vad det kostar, hur ofta service behövs göras och vad service kostar osv osv. Kanske att du hittar mitt mail i högen så man kan få svar på samtliga frågor.?
Såg att er ena logga hade en pirathatt på sig. Jag hoppas att det inte är någon olaglig verksamhet, dvs att ni kopierar filmer för att sen hyra ut. Folk som hyr vill ju gärna se original front och baksida så dom kan läsa lite om filmen hemma också. HD-DVD och Blu-ray film. Fungerar det att hyra ut / sälja via era automater också?? Hur kontrollerar man att rätt skiva har lämnats tillbaka till automaten? ( i fodralet?) =)

Mvh Robert

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 16

2007-12-26, kl 20:50

username

Jesper

Inlägg: 90

Sida 2 av 2

1 2