Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 3 av 3

1 2 3
Forum Finansiering & Riskkapital

Vinst per månad 500 000-1 miljon sek

Inlägg 21 av 21

2006-06-30, kl 20:03

username

Catherine
Verta

Inlägg: 22

Citat:

Ursprungligen postat av:

Eftersöker tips om hur jag kan sälja mitt bolag (försäljning över nätet) på ett sätt där jag inte behöver visa mer än resultat, redovisning mm? Frågan kanske låter dum, men bolaget gör mellan 500 000 sek - 1miljon i vinst per månad, en heltidstjänst krävs i dagsläget för att det skall fungera.

Affärsidén är enkel men fruktansvärt lönsam, därutav vill jag inte på några omständigheter avslöja någon information som andra relativt enkelt kan stjäla.

Bolaget har inga skulder, vinsten ovan är efter alla omkostnader.

Tips är välkomna!


Du vet ingen som kan tänka sig att sponsra mig! Vill så gärna köpa en avelshingst som jag hittat! Tyvärr har jag inget kapital, måste låna vilket ge högmånads kostnad. Behöver låna ca 200 000 kr. Måste vara sponsing då det inte ge någon direkt avkastning. Detta har varit min dröm i många år att få tävla högt upp, vi har god chans att komma till final i SM och även chans att komma med till NM. Trist att det alltid ska handla om pengar, jag har mycket kunskap och är duktig enligt andra. Har både fött upp och ridit in hästar med goda resultat! Det är väl så har man inga pengar så kommer man ingen vart!!! Hör gärna av dig på min mail om du har några förslag!! [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Sida 3 av 3

1 2 3