Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 3

1 2 3
Forum Teknik

Webdesign, hemsida?

Inlägg 1 av 22

2004-04-16, kl 21:41

Olli

Olli

Inlägg: 1

Webdesign, hemsida?

Hej!
Har varit i kontakt med flera webb-företag som ordnat hemsidor åt mig. Dessa företag verkar alltid försvinna efter ett tag så står man där utan hjälp och får börja om från början. Finns det något stabilt, billigt företag som inte försvinner direkt?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 22

2004-04-16, kl 22:33

username

Peter
Gustafsson

Inlägg: 3

Hej,
Vi kommer att finnas kvar länge...dessutom kan du få hemsidor som du kan sköta själv.

Mvh / Peter, www.topcom.nu

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 22

2004-04-19, kl 17:03

username

Fredrik
Pilegård

Inlägg: 1

I och med att marknaden ser ut som den gör, bildas hela tiden nya företag inom it, media och webb. Det är många som gör egna små bolag och frilansar mot reklambolag mm.

Piliz Mfl är litet företag (2pers) med stora resurser. Vi tillhandahåller allt inom webb – Design & Form, Adminverktyg, webbhotell mm.

http://www.piliz.se

Fredrik Pilegård

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 22

2004-04-21, kl 13:28

username

Per
Holfve

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Har varit i kontakt med flera webb-företag som ordnat hemsidor åt mig. Dessa företag verkar alltid försvinna efter ett tag så står man där utan hjälp och får börja om från början. Finns det något stabilt, billigt företag som inte försvinner direkt?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 22

2004-04-21, kl 13:29

username

Per
Holfve

Inlägg: 2

Stabilt Web företag som följer upp sina kunder, och inte lämnar dom så fort du har fått din sida . Det är
www.webbyggarna.se
Per

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 22

2004-05-05, kl 16:29

username

Maria
Holm

Inlägg: 1

Se till att få hela din webbsida på en cd-skiva, på så sätt går inget miste ifall du skulle bli av med din byrå. Se till att lägga din hemsida på ett webbhostingbolag som verkar stabilt och som har varit igång ett tag så vet du också att filerna lär fortsätta ligga kvar fast än din byrå försvinner. Om du behöver hjälp att ta fram en ny sida, eller om du vill ha hjälp med administrationen, marknadsföringen runt den eller annat så är du varmt välkommen att höra av dig till oss.

Mvh

Maria Holm
www.pixelstudio.se
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 22

2004-05-21, kl 10:47

Meijer

Meijer

Inlägg: 1

Hm...jag vet, det finns även de som finns kvar men som är omöjliga att få tag i ...

ser att flera erbjuder sina tjänster så här kommer mitt företag också:

http://www.cleaner.se

Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 22

2004-06-17, kl 14:15

KristinaKrezon

KristinaKrezon

Inlägg: 52

Hej!
Jag använder scorpionshops.com Jättebra support för mig som inte kan så mycket...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 22

2004-06-21, kl 08:03

enspyre

enspyre

Inlägg: 14

Vad kostar det att fa en site gjord i Sverige? Jag ar i Taiwan och vi betalade motsvarande 10,000 for varan site men da har den ju tva sprak osv sa man kan nog fa det 10-20% billigare. Vad skulle en site som varan ha kostat mig i Sverige? Kolla in www.enspyre.com.

Elias

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 22

2004-07-12, kl 16:06

username

Hedrup
&
&
Nordberg
&
&
Nor

Inlägg: 3

Elias,

En sådan webbsida skulle kostan mellan 5000 - 8000.

www.hedrup.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 3

1 2 3