Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 3

1 2 3
Forum Teknik

Webdesign, hemsida?

Inlägg 11 av 22

2004-07-28, kl 09:18

username

Axel
Nordenström

Inlägg: 6

http://www.air.nu - Air Media. sen 2002

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 22

2004-07-28, kl 13:44

username

Joakim
Svensson

Inlägg: 2

Hejsan!

Vi kan ge dig en väldigt fräsh design av din site, och vi
är här för att stanna. Till din sida få du också webadministrering av din sida, alltså en sida där du kan göra ändringar på text och innehåll, byta bilder, lägga upp nyheter osv.

För detta tar vi runt 300/timme + moms.
Här har du några sidor vi jobbar med för tillfället:

www.conkreta.com/test_index.php
www.malinarvidsson.com
www.mirahfilm.se

Titta gärna in på vår hemsida www.firefrogsolutions.com
så får du veta mer, eller ring mig på 0737-406281

Mvh
Joakim Svensson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 22

2004-08-01, kl 22:39

username

Viktor
Bergman

Inlägg: 3

Jag vill ogärna beskriva mitt företag med tusen superlativ, man framkommer oftast som raka motsatsen då. Jag har flertalet nöjda kunder inom olika marknader, allt från bilåterförsäljare till tex rikstäckande Blodcancerförbundet. Infocore är en helhetspartner som ger mer än slutprodukten, vi lägger upp strategi, designar, implenterar med egenutvecklade publiceringsverktyget X1 och arbetar intensivt kring varje projekt...stort som smått. Inom kort kommer vi även tillhandahålla webbhotelltjänster.

Vill du veta mer hör av dig till [email protected] eller 070-406 16 62.

Mvh
Viktor Bergman

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 22

2004-09-28, kl 16:45

Snowman

Snowman

Inlägg: 12

Patetiskt hur folk som har företag slänger sig över en stackars intressent!!

Har ni verkligen så dåligt med kunder?

Vad många hemside-snickrare glömmer är att grafiskt design är nästintill det vicktigaste på en hemsida, givet vis så är funktionalitet even en vicktig facktor, men den Grafiska designen är som ansicktet utåt, som ett skylt fönster.

Jag och en annan är i uppstartnings fasen av ett Webbföretag, inte för att vi tror oss kunna WebUtveckling utan för att vi har fått många förfrågningar utan att ens ha startat upp vårat företag än.

Efter som vi är uppstartnings fasen så har vi ingen sida att presentera, men ni kan alltid ta en titt på min Presentation på http://rally.to/Jimmy

//Jimmy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 22

2004-11-11, kl 22:43

username

Viktor
Bergman

Inlägg: 3

Kallar du oss patetiska, du påstår själv att du inte kan något om webbutveckling, du kan knappt stava ordentligt och verkar tänka helt tvärtemot vad hela branschen gör när det gäller utseende kontra funktion.

Citat:

Ursprungligen postat av:

Patetiskt hur folk som har företag slänger sig över en stackars intressent!!

Har ni verkligen så dåligt med kunder?

Vad många hemside-snickrare glömmer är att grafiskt design är nästintill det vicktigaste på en hemsida, givet vis så är funktionalitet even en vicktig facktor, men den Grafiska designen är som ansicktet utåt, som ett skylt fönster.

Jag och en annan är i uppstartnings fasen av ett Webbföretag, inte för att vi tror oss kunna WebUtveckling utan för att vi har fått många förfrågningar utan att ens ha startat upp vårat företag än.

Efter som vi är uppstartnings fasen så har vi ingen sida att presentera, men ni kan alltid ta en titt på min Presentation på http://rally.to/Jimmy

//Jimmy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 22

2005-01-03, kl 13:59

username

Joakim
Danielsson

Inlägg: 33

Hejsan!

Jag heter Joakim Danielsson
Jag håller på o utvecklar hemsidor,grafik,företags presentationer m.m
Nu söker jag efter kunder att samarbeta med.
Jag uppdaterar även befintliga hemsidor eller fönyar dem.

I ca 10 år har jag hållit på o utvecklat hemsidor,grafik m.m
Jag tar även bilder till hemsidan,presentationen så kunden
behöver inte tänka på något förutom behovet av budskapet o utsende
på sajten eller presentationen

Desutom kan jag hålla låga priser på det jag gör till skillnad från större
företag.
Priset varierar beroende på storlek / antal sidor / mängden grafik m.m
Så jag gör alltid en offert på just ditt/erat projekt innan det startas "Kostnadsfritt"

För mera info ring eller maila

Joakim
[email protected]
Mobil: 076 - 219 18 55

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 22

2005-02-21, kl 01:29

username

Jonas
Andersson

Inlägg: 8

väl...! wsw.se där hittar du mer än 1200 hemsidemallar som du kan välja på. Varför betala tiotusentals kronor för webbdesign när du kan köpa färdig för 500-800 kr.

/Jonas
Jonasweb

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 18 av 22

2005-06-20, kl 19:41

username

Ricky
Rydén

Inlägg: 1

En "kul" grej är att (nästan) alla så kallade "webbdesigners" bara gör själva layouten och ser så att den fungerar i Internet Explorer och sen struntar helt i hur den ser ut och fungerar i andra webbläsare. Dem verkar heller inte bry sig om hur koden ser ut. Jag har kollat igenom alla "webbdesign företag" i denna tråden och jag hittade 1 (En av ett tiotal sidor) som hade ordentlig kod. Flera av sidorna fungerade inte ens i Mozilla Firefox (som är den näst mest använda webbläsaren).

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 19 av 22

2005-06-20, kl 19:42

nemus

nemus

Inlägg: 3

Ja det tycker jag med är konstigt. Vad är det för vits att göra en webbsida om bara några kan se den?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 20 av 22

2005-08-29, kl 23:54

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

www.sansa.se .... gå in på webbsidan och se vår portfolio.

Mail: [email protected]
tel 0734 424093

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 3

1 2 3