Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 4

1 2 3 4
Forum Teknik

Bygg gratis

Inlägg 11 av 32

2007-06-06, kl 16:12

username

Medlem
#49896

Inlägg: 59

WebDesign och hemsidor. Annars jobbar jag  som marknadschef inom IT i ett bemanningsföretag som "säljer" konsulter/tjänster över hela sverige. Utan egen bemanning. Vi arbetar under ett paraply som heter www.swcg.se och har över 700 konsulter i tjänst.

Jag skapar bla avtal och nya affärsmöjligheter! Vi är i samarbete med arbetsförmedlingen. Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 32

2007-06-06, kl 16:19

username

Medlem
#49896

Inlägg: 59

Absolut! Det nya integritetssystem som ska implementeras i stockholms kommuner nu, ska garantera att personuppgifter inte lagras längre än två år, vilket är det korrekta. Eftersom jag har nära samarbete med statligt företag så gäller den regeln även mig.

Jag tar hellre att en besökare väljer återkomma till mig än att leda honom utan eftertanke in på ett annat spår.

Att skicka Spam eller erbjudanden utan uppdrag skulle likaså vara ödesdigert för min tjänst. Som du säkert upptäckt så handlar min affärsidé mycket om att du får det du betalar för och betalar för att få det du vill.. inga raster eller håltimmar, inte betala för fria templates. Mvh Chriss

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 32

2007-06-06, kl 18:47

1design

1design

Inlägg: 99

Vill inte vara för knasig mot ditt inlägg, men att du som konsult vill erbjuda gratis tjänster. Hur många jobb får du in? sen när man sträcker sig till företag som jag gör, vill dom ha presonliga sidor.
Unika, det kan inte freeware erbjuda......


Men kör på, din omsättning lär ju inte öka...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 32

2007-06-06, kl 18:51

username

Medlem
#49896

Inlägg: 59

Absolut, freeware är till nyföretagare utan en krona på fickan! OCH det är ju det jag säger....
Jag arbetar inte i freeware jag arbetar professionellt! Mina sidor kostar pengar. Men det är ju surt att tro du ska få det av nyföretagare!!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 32

2007-06-06, kl 18:56

1design

1design

Inlägg: 99

Hej Christine!
Det var konstigt, jag har till 40% nyföretagare som köper tjänster av mig. Jag är rimlig med mina priser, och mina kunder kommer tillbaka. Jag har kunskapen för att göra en fräsh sida med goda intryck.....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 32

2007-06-06, kl 19:05

username

Medlem
#49896

Inlägg: 59

Bra jag behöver ha fler samarbetspartners som kan ta på sig uppdrag jag inte kan eller hinner. RÖD dag idag och jag har fått in två...Dessa sätter jag mig och gör nu ;-))

Inte sällan får jag in förfrågningar om Joomla os-commerce med flera... dessa kan jag ICKE. Kan du?

Våra Samarbetspartners tar mellan 450-1100 timmen känns det lockande?

Mvh Chriss

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 32

2007-06-06, kl 19:06

antonio

antonio

Inlägg: 240

Mikael intressanta inlägg du gör. Vad hände med ditt inlägg, tog du bort det själv efter att det uppstod en del frågeteckan angående din användning av cubecart?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 18 av 32

2007-06-06, kl 19:07

username

Medlem
#49896

Inlägg: 59

...men eller vänta nu, ska ni inte redan få uppdrag av oss via Akademin?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 19 av 32

2007-06-06, kl 19:07

username

Medlem
#49896

Inlägg: 59

*skrattar* touché!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 20 av 32

2007-06-06, kl 22:19

1design

1design

Inlägg: 99



Antonio Andersen Toledo:


Mikael intressanta inlägg du gör. Vad hände med ditt inlägg, tog du bort det själv efter att det uppstod en del frågeteckan angående din användning av cubecart?




Antonio!
Det var inga frågetecken det var påstående, jag har skrivit mail till alla som tryckte ner vår verksamhet. Vi har ett Avtal med Cubecart att vi får modifiera deras butik, i grunden är de Cubecart men till 70 % är det vår programmering. Vi kommer inom några veckor släppa en helt egen butik, till samma priser. Dock större och bättre än CubeCart. Detta har och framgår till alla våra kunder att vi inte har gjort butiken helt. Utan att det är cubecart som har licensen. Dom 36 butiker vi gjort, finns det ingen som klagat.

Men jag ska sluta skriva i detta forumet, jag har billiga priser för att alla ska få en chans. Men i detta forumet, får man bara kritik.
Jag gör tex unika hemsidor för 795:- precis som kunden vill ha den, men det uppskattar ingen av dom så kallade "
expertena" här... TRÅKIGT men sant.



Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 4

1 2 3 4