Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 3

1 2 3
Forum Teknik

CV- gratis :-)

Inlägg 11 av 27

2007-06-06, kl 16:37

username

Medlem
#49896

Inlägg: 59

*skrattar*.... Ja, nej jag har ju ibland uppdrag jag inte har tid till eller klarar av, det är den sammanlagda kompetensen från nätverket!

På Referenser länkar jag till andra inom webdesign som vill ha uppdrag obs! win/win...
På CV länkar jag just CV och visitkort.

Naturligtvis länkar jag dig Vilket passar bäst? Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 27

2007-06-06, kl 16:42

antonio

antonio

Inlägg: 240

Sysslar inte med webbdesign :-/ jag återkommer, är inte klar med min kontaktlista eller andra menyer för den delen

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 27

2007-06-06, kl 16:55

username

Medlem
#49896

Inlägg: 59

Jaha!!! Oki, har du frågor angående web så är det bara å skicka ett mejl så hjälper jag dig så gott jag kan .Mvh Chriss

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 27

2007-06-06, kl 17:36

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

Ok, jag antar plats för sitt CV finns på sidor som t.e.x. www.mnster.se, www.ams.se, www.poolia.se, www.adecco.se, www.manpower.se med flera...

Räcker inte dessa?

Om man sedan önskar lägga upp sitt eget cv på nätet föreslår jag att man bygger en enkel html-sida för ändamålet. Krävs förståss en del förkunskaper, men det finns det massor av genom grannar och bekanta..

Ser faktiskt fortfarande inte vad det skulle ge mig tillbaka om jag önskar lägga upp mitt CV på din plats. Kanske för att designen inte tilltalar mig..

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 27

2007-06-06, kl 18:03

username

Medlem
#49896

Inlägg: 59

Daniel, nu får du skärpa dig, vilken otrevlig attityd du har?? Du behöver väl inte lägga in ditt CV hos mig??? Värst är väl att du går till angrepp mot det fysiska!!! Jag jobbar tillsammans med AMS, jag har arbetat i monster.

Problemet som jag hjälpt AMS utarbeta har varit inaktualitet. Att bemanningsbrancher inom IT har 6000 inaktiva PROFILER, sen flera år. Monster kostar pengar och AMS är ett tjänst till arbetslösa. Att du har mage att påstå att det är bättre för privatpersoner att lära sig html eller vända sig till grannarna visar på ett OERHÖRT oprofessionellt beteende.

Chefen på IBM sa vid en presskonferens "I attended" Sverige förlorar miljarder varje år för obenägenheten att förändra sig inom IT sektorn, cheferna har problem att lämna gamla mönster och de mönster de använder är ineffektiva och kostsamma.

VEM är du på ditt företag som trampar på marknadsföring och hjälp till självhjälp?

SKÄMS på dig.
Chriss

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 27

2007-06-06, kl 18:48

username

Medlem
#49896

Inlägg: 59

Min sida... Presenteras dagligen i kommuner, företag runt om i landet. De som är länkade far med av bara farten.

CV:n lägger du upp och lämnar länken http://www.chriss.se/minCV till arbetsgivaren... Mvh Chriss 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 27

2007-06-06, kl 19:37

antonio

antonio

Inlägg: 240

Funderar på ursprungsfrågan där, hur säkert är det att ha sin CV uppe och bör man ha med hela sitt personnummer?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 18 av 27

2007-06-06, kl 19:47

username

Medlem
#49896

Inlägg: 59

Jag rekommenderar att du berättar om dig själv, utan att ge ut personnummer och privat telefonnummer, ej heller adress där du kan nås.

Däremot en meritförteckning och om du önskar någon form av konsultuppdrag mm eller tillsvidaretjänst.

Till din sida har du ju också fått en mailadress. Använd den när någon söker dig. Eller en alternativ hotmailadress. Om uppdrag kommer in via mig som passar dig så vidarebefordrar jag det.

Så länge du är privatperson kostar det inte en krona ;-) och jag tar inte heller någon provision.

Jag tjänar i uppmärksamhet. Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 19 av 27

2007-06-23, kl 18:08

arcuza

arcuza

Inlägg: 26

Om nu din sida presenteras i kommuner dagligen kan det var bra att fixa till den sa den atminstonde har nat med CV att gora. Forsta man ser ar en text "Webdesign".

Sidan ar inte snygg eller serios nanstans som ja ser den.

/ Crille

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 20 av 27

2007-06-25, kl 07:40

username

Medlem
#49896

Inlägg: 59

Tror du har missförstått!!!! ;-)
Jag är innovadör, kreatör, innovatör och designer...
(jobbar mest mest PR ändå)!
Jag har betyg från MENSA sverige OCH USA!!!

-Men trodde inte man behövde det för att förstå att "burken" runt coca-cola inte smakar gott.
Mvh Chriss

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 3

1 2 3